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충남 전통시장 활성화사업의 만족도 분석을 통한 활성화 방안 연구
기본

충남 전통시장 활성화사업의 만족도 분석을 통한 활성화 방안 연구

기간
2015. 01. 01 ~ 2015. 12. 31
연구책임자
이상준
키워드
전통시장,활성화사업
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[홈페이지원문공개]충남 전통시장 활성화사업의 만족도 분석을 통한 활성화 방안 연구_이상준_20151229_전통시장 활성화사업 효과분석 연구.pdf  다운로드 바로보기

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내용

The purpose of this study focuses on analysis the traders and consumers demands and satisfaction and the impact factor to improve the level of traditional market activation
First of all it needs to develop and push forward an activation business which has a hight quality about the traders and consumers demands and satisfaction Because of this it relates to push promote the sustainable traditional activation business
Secondly it needs to seek an activation plan which considers the impact factor to contribute about improvement of the activation level such as build an public parking It because influences the improvement of traditional market activation level In conclusion the most significant point of traditional market activation is to need a business promotion which reflects the demand of visitors In addition it is necessary to establish the effectiveness and sustainability of traditional markets activation business throughout the business promotion

목차

1 서 론
2 이론적 고찰
3 조사 및 분석의 틀
4 전통시장 활성화사업 요구도 분석
5 전통시장 활성화사업 영향요인 분석
6 결론
참고문헌

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